Saturday, November 5, 2011

Aku Mau Pulang...Heeeeee...:-)

Jam 5am nanti aku nak bertolak balik kampung. Meninggalkan En Abg, rumah, blog, fb...untuk beberapa hari@minggu. Aku balik ni bukannya sebab nak beraya sangat. Tapi untuk menyambut kedatangan orang baru dalam keluarga kami. Alhamdulillah..jodoh mereka..ble la tlg masak2..jaga makan pakai..etc.:-) 

Urmm...hati ni...masih lagi rasa berkecamuk. Tak tahu la kenapa perasaan ni x nak hilang..aku pon x tahu ape yang aku tunggu dan aku mahu. Dan, ini merupakan masa yang sesuai untuk aku tenangkan fikiran. Aku mahu perasaan rindu dan sayang hadir dalam diri aku..harap2 hati aku akan bertambah sihat lepas ni.

Sabar...sape yang faham??xde kot..huhu..

Ape lah aku melalut malam2 buta ni...k la..aku nak tido dah. Nanti 5am nak bertolak balik. Barang2 semua dah siap kemas..Urmmmm...bestnya rasa...balik kg...:-)

Jom beraya di rumah saye...heeeeeeeee....senangkan hati...ngeeeeeee..

Amik mood raya n mood balik kg...pejam mata jap..

Bayangkan..

anda sedang menghirup udara segar kampung..bau getah..bau pokok...urmmm...nyamannya...sejuk je rasa...eeeeeeeeemmmmmmm......zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...