Saturday, June 9, 2012

9 Jun 2012

Hari ini aku berada di kampung..Alhamdulillah..keluarga semua sihat. Atuk, ayah, adik-adik, mertua, ipar duai..dan semua lah. Suka hati bila semuanya ok. Aku juga dapat berita baik..keluarga kami akan bertambah besar dengan kehadiran anak-anak buah baru hujung tahun ni dan awal tahun hadapan InsyaAllah.

Sudah beberapa hari berada di kampung..tapi rasa macam baru je sampai. Esok dah nak balik Teluk Intan dan En Abg akan pulang ke Serdang. Urmmm..maka..rutin aku akan kembali seperti biasa. 

InsyaAllah..pada 14 hingga 18 bulan ni aku akan pergi kursus sekali lagi. Kalau ke Langkawi bulan lepas En Abg yang tolong jagakan anak-anak. Sama-sama pergi Langkawi sambil bercuti. Tapi kali ni..aku terpaksa tinggalkan mereka selama 4-5 hari. Sebab cuti En Abg dah tak banyak untuk jagakan anak-anak.

Maka misi mencari penjaga Umar dan Muaz bermula lagi..

Semoga Tuhan permudahkan segala urusanku seperti sebelum ini. 

Ni lah kali pertama nak berpisah dengan anak-anak. Sebelum ni memang mereka selalu bersama aku. Macam-macam datang dalam fikiran ni. Boleh ke orang jaga? Nangis ke aku tak ada nanti? dan macam-macam lagi datang dalam kepala ni.

Harap-harap budak2 ok bersama penjaganya nanti. Tak kiralah siapa pon yang jaga...


3 comments:

Cik Eka said...

ehem ehem...

bertemu di blog..

ekekekeke

Anonymous said...

pandai kamu cari..hihi...

Cik Eka said...

nampak kat blog Arwah Nafastari..hehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...