Monday, February 4, 2013

Siaaaaap Jugak Akhirnya

Pengalaman mematangkan fikiran.
Betul sesangat. Pengalaman buat assignment yang langsung tak de kaitan dengan bidang yang aku pernah belajar dulu "Human Resourse" atau Sumber Manusia.
Kali ni kajian mengenai Masalah Hipotensi. Banyak jugak maklumat yang aku dapat. Daripada tak tahu..jadi tahu. Walaupun nampak macam tak perlu tahu tapi kita perlu tahu sebenarnya. Sbb masalah hipotensi ni boleh berlaku pada sesiapa saja.
Dengan adanya pengetahuan ttg hipotensi ni..kita boleh elak diri kita dari terjebak dgn masalah ni.
Walaupun aku sedikit bersusah payah dgn anak2, kerja etc..namun aku dapat siapkan jugak. Alhamdulillah. Dapat la ilmu sikit.
Pagi tadi aku dah siapkan semuanya. Urmm..lepas ni tak tahu la bila pulak nk buat assignment.

Note: Harap dapat markah yg berbaloi dgn hasil usaha aku. Kita tengok nnti ye:-)


UPDATE 20.04.2013
Dapat markah 80% untuk assignment ni. Alhamdulillah..antara yang tertinggi jugak:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...