Sunday, October 27, 2013

Semoga Ini Yang Terbaik

Menunggu dan terus menunggu tanpa jawapan yang pasti. Aku perlu membuat satu keputusan. Bukannya sudah berputus asa..namun jawapan yang ada sangat kurang meyakinkan. Pilihan telah dibuat..aku harap pilihan ini adalah yg terbaik untuk kami sekeluarga.

Mungkin pekerjaan ini adalah yang terbaik untuk aku dari Allah. Kalau dah rezeki takkan ke mana. Apa  pun kerja kita..apa pun jawatan kita..kalau Allah da tetapkan itu rezeki kita..orang lain takkan boleh amik.

Semoga tempat ini akan menjadi sumber rezeki buat kami sekeluarga. Aku selesa di sini. Allah berikan aku jiran yg baik..suanana kerja yg selesa..kawan2 yg memahami..Alhamdulillah.

Semoga pilihan ini adalah yg terbaik buat kami:)

Terima kasih Allah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...