Monday, June 13, 2016

Selesa Dalam Perut

Alhamdulillah..

Hari ni da masuk hari ke 8 berpuasa. Ingatkan tak sempat nak puasa dah. Rupa2nya..terlebih sempat. Alhamdulillah..dengan izin Allah juga.

Biasanya 37-38 minggu..baby dah keluar. Tapi yang ni..dah 39w4d...masih selesa duk dalam perut Umi. Tak mengapa sayang. Duduk lah puas2..Umi ok je. Cuma..rasa cepat penat sikit je. Maklumlah..bulan puasa.

Umi harap, baby Umi ni..baik2 saja kat dalam sana. Dan bila tiba masa..yang Allah tetapkan..kamu keluarlah dari perut Umi dengan baik. Sayang tolong Umi ye..jgn bagi Umi sakit lama2. Semoga Allah permudahkan Umi untuk melahirkanmu nanti sayang. 

  لاإله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين. ...

Semoga..anak Umi akan keluar dengan baik dan menjadi hamba Allah yang taat..soleh/solehah.. dan sentiasa menyenangkan hati Umi dan keluarga kita. Amin.

1 comment:

Cik Puan Eka said...

Semoga dipmerudahkan ye kak. Tak sabar tengok yg no 4 ni hehe. Eka belum ada rzki lagi. Doakan kami plak ya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...