Monday, June 29, 2009

Hari-hari terakhir...

Hari ni merupakan hari terakhir aku di Casa. Awal pagi lagi hati aku dah sebak..nak meninggalkan Casa.

Hari-hari terakhir aku kat sini..aku digembirakan oleh kawan-kawan kat sini. 3 hari lepas aku dan Iziani telah mengadakan Jamuan BBQ. Program bermula pada jam 5 ptg. Kami semua berjalan ke 'Light House'. Berdekatan 'Light House' terdapat air yang berpusar. 'Laight House' itu di gunakan untuk memberi amaran kepada kapal-kapal supaya jangan mendekati kawasan itu. Selepas itu kami bakar ayam bersama-sama dan sebelum pulang kami bermain pantai..

2 hari lepas..diadakan pula jamuan makan-makan di hostel. Jamuan ini diadakan kepada mereka yang tidak dapat menghadirkan diri pada malam semalam..kami buat BBQ lagi..sampai hangus meja.. Tapi yang dah hadir malam sebelumnya pun ikut juga..

Semalam, Kak Ina (F/O Exec), Abang Mahadir dan Wan bawa kami ke Tiara Resort. Dia bawa kami mandi-manda kat sana..bessstt..kolamnya banyak dan luas..macam-macam ada..kami bermandi-manda dari pukul 5.30-7.30 petang. Lepas tu Kak Ina bawa kami makan di Mayang Sari...

Kak Ina bagi kami hadiah..cantik... Dan hari ini aku memakai hadiah itu. Habis makan, Kak Ina bawa kami semua ke Avillion Resort pula..cantik sangat tempat tu. Rasanya..dalam banyak-banyak resort kat PD, Avilion Resort la yang paling cantik. Tapi sayangnya kamera kehabisan bateri. Jadi tak boleh la nak amik gambar persekitaran Avillion yang cantik tu.. Lebih kurang jam 10.30 malam kami pulang..

01 July 2009

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...