Monday, October 5, 2009

Nak minum susu punya pasal..

Pagi tadi perut aku berkeroncong menyanyi lagu kelaparan..di sebabkan 'heater' aku rosak, so kne gi bilik member la bila perlukan air panas. Tapi sebelah bilik je (bilik alifa).

Oleh kerana nak minum susu + biskut sangat2 tanpa disedari aku amik je pendrive,susu n cawan menuju ke bilik alifa. Selesai je minum, suami aku telefon..jenuh cari kunci tak jumpe..rupa2nya, aku ambil pendrive..ingatkan da bawak kunci bilik tadi. Maklum la keychain dia tu sama..

Untuk nak dapatkan kunci bilik tu balik kne la gi pejabat asrama. Nak pegi pejabat pulak satu hal. Pakaian tak sesuai sebab aku pakai seluar panjang n t-shirt lengan pendek je.Pulak tu seluar n baju tu sedikit ketat. Mintak pinjam seluar sukan ngan alifa, tapi dia basuh lak. dia bagi skirt, bila aku pakai skirt tu senteng pulak,maklumla perut da besar n aku lebih tinggi daripada dia. Nak pinjam jubah ainun, dia da gi fakulti. so, di sebabkkan nak gi kelas aku terpaksa turun ke pejabat kolej dengan berseluar, sweater, dan tuala sebagai penutup kepala.

Bila sampai pejabat, kerani tu tengok je kat aku..pastu aku cakap nak mintak kunci. Dia pon kata "da agak dah". Mungkin orang yang tertinggal kunci pakai ntah ape2 bila ke pejabat. Malu la jugak. Tapi nak buat macam mana..da nak pergi kelas..terpaksa la..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...