Sunday, November 4, 2012

Saya Tak Kisah

Memang saya tak pandai bergaya..
Memang saya tak pandai bermake-up
Memang saya tak seksi
Memang saya tak pakai pakaian kaler menyerlah
Memang saya tak wangi

Tapi..

Saya tak bergaya sebab suami saya jauh..Saya tak nak orang pandang saya..
Saya memang tak make-up sebab saya tak nak menarik orang melihat saya..
Memang saya tak seksi..sebab saya seksi depan suami saya sahaja..
Memang baju saya kaler kusam2...sebab saya tak mahu terlalu menonjol..
Memang saya tak wangi..tapi saya tak busuk..

Semuanya..

Sebab suami saya duduk jauh. Saya tak mahu jadi menarik untuk orang lain. Cukup hanya untuk dia. Suami saya yang tercinta. Biar saya hanya cantik di matanya sahaja.

Saya tak kisah orang kata saya nampak tua..
Saya tak kisah orang kata saya tak pandai bergaya..
Saya tak kisah orang kata saya tak cantik..

Sebab saya hanya untuk suami saya.

3 comments:

mawar said...

Saya suke entri ni... hehehe... sy pun mcm awak jgk... takmahu pakai pakaian yg menarik sgt nnt org pndg.. susah hati suami saya yg sedang tgu sy kat sana tu..... hehehehehehe.....

Irfa said...

emm pendapat masing2
ada yang nak cantik utk keyakinan diri sendiri ;)

kamu isteri yg baik

Anonymous said...

Mawar..semoga kamu berbahagia. InsyaAllah..pasti akn tiba saat pertemuan antara kamu n dia di sana nnti. Kagum dengan cinta kamu yg terlalu dalam buat dia.

Irfa..sy bukanlah isteri yg baik..masih byk kekurangan yg ada. Perlahan2 cuba baiki diri. Semoga saya boleh jd lebih baik dr hari ini. InsyaAllah..

Permata

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...