Tuesday, November 12, 2019

Apa target aku bila menulis?

Apa target aku bila menulis?

Aku mahu..
📝Orang baca..
📝Pembaca tak rasa bosan..
📝Pembaca rasa nk terus membaca..
📝Pembaca turut berada dalam cerita aku..
📝Pembaca turut merasai perasaan yg di lalui..sedih..gembira..
📝Bila pembaca dah habis baca..dia rasa..eh dah habis? Nk sambung lagi...

(haa..tinggi impian tu..🤣🤣)

Sebab..aku sendiri..kdg2..baca intro je baru..dah tak nak sambung baca..bosan.
Tgh2 baca..tiba2 tertidur..😴

Kadang2 pulak..aku boleh habis 1 cerita yg pnjg..sekejap je..
Tak sedar pon kita dah baca habis.🙎‍♀

So..aku perlukan komen. Komen yg jujur utk penambahbaikan. Bukan sekadar nk amik hati.. Haa..gtu...❤

Komen pedas2 pon xpe..sy tak marah..sbb sy pon tengah belajar...

Okey..tq sgt2 yg sudi tlg. tqvm!

With love🥰
PermataSoffhas

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...