Tuesday, June 28, 2011

Minyak Wangi

Hari ni Umar telah pecahkan botol minyak wangi kesayangan Ummi. Minyak wangi tu pemberian Ayah kamu kepada Ummi. Ummi sangat sayang minyak wangi tu sebab ianya pemberian Ayah kamu pada hari istimewa kami dan satu-satunya minyak wangi berjenama yang Ummi ada.

Minyak wangi berjenama Issey Miyake itu dibeli di Sogo, Kuala Lumpur dengan harga RM 239.00. Ummi sangat sayangkan minyak wangi itu sebab ianya sangat istimewa pada Ummi. Dan sekiranya ia da habis pon Ummi akan menyimpan botol itu sebagai kenang-kenangan. Tapi belum pon isinya habis kamu dah pecahkannya. Ummi merasa sedih tapi mujurlah mood Ummi hari ini sangat ok. Maka disebabkan mood Ummi yang ok, maka kamu tidak dikenakan sebarang hukuman. Cuma Ummi merasa sedikit terkilan.

Ummi tahu kamu tidak sengaja dan tidak mengetahui tentang betapa bermaknanya ia pada Ummi. Ummi maafkan kamu sebab Ummi sayangkan kamu lebih dari minyak wangi itu. Kamu juga lebih istimewa berbanding minyak wangi itu pada Ummi. Walupon ia sedikit mahal namun kamu lebih mahal darinya. Walau apapun..kamu tetap kesayangan Ummi yang nombor 1.

2 comments:

Irfa said...

oh..sedihnya.

nak saya tolong belikan?
kalau rega staff dapat 10persen diskaun

Anonymous said...

HappyIrfa>>

memang sedih..tapi ape boleh buat..
Awak kerja kat tempat jual perfume ke?nnti klu saya nak beli boleh la saya bagi tahu awak..hihih..tq..

PermataSoffhas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...