Saturday, March 10, 2012

Terima Kasih JIM

Semalam merupakan hari last aku kerja kat Jabatan Imigresen Malaysia Putrajaya. Tapi..aku tetiba demam pulak. Terpaksa la amik MC.

Hari sebelumnya, aku da pakat-pakat dengan Ina, Ikin, Nor dan Ida nak gi makan Pizza kat Alamanda masa rehat tengah hari. Sebab hari Jumaat kan rehat dia lama sikit. Ye lah..lepas ni dah susah nak jumpa..tak tahu bila lagi ble makan sama2.

Alih2..pada hari kejadian tu aku demam plak. Maka tak jadi lah program aku tu. Diorang ade col nak amik aku kat rumah, tapi demam x kebah lagi. Masih pening2 n makan pon x berapa nak lalu lagi. Jadi..aku x pergi la..

Tak pe la..nanti hari Isnin aku gi JIM Putrajaya makan tengah hari ngan diorang sebelum tinggalkan JIM. Nak amik barang2 sekali. Kain sembahyang, selipar, jadual gaji bulan mac x buat lagi..n pergi jumpa diorang..salam2..nangis2 ckit..hihihi..

Mesti lepas ni aku rindu kat JIM bahagian Kewangan tu..

Terima Kasih kat Puan Salma, Kak Bi, Nor, Ida, Ina, Ikin, dan semua kawan2 kat Kewangan JIM. Kenangan bersama kalian pasti sentiasa berada dalam ingatan...

Ingat makan budu..ikan singgang..paprik ida..ikan gorang ina..colek kak zahirah..kek n kuih2 CC..

Ingat baca paper Bidi pagi2, jeruk dari peneng...lawak Abg yoe..hihihi...Faizal yang konon2 serius..Kak Ika yang tolong carikan 'video call'..

Ingat Ina yang lembut dan sopan..Ikin yang tlg tunjukkan Cafe dan selalu makan sama2...Kuih Kak Nora, Kak Min yang asyik ngan kerja dia je..

Dan kenangan dengan budak Ida n Nor yang sangat baik dan comel...(gi amik gambar kat masjid, makan sama2,gi klinik, datang rumah kak ti..etc).

Terima Kasih semua...

Nanti ada rezeki kita jumpa lagi ye..Bye2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...