Thursday, January 17, 2013

Keracunan

Ohh...gara2 cendawan a.k.a kulat telinga kera dlm bahasa Kelantannya..

Hari first kena tu sampai 8x ke bilik termenung. Badan pon lemah. Pergi klinik kesihatan sendiri. Sampai sana terus Dr masuk air sbb da terlalu lemah.

Da 3 hari tp masih tak berapa nak elok lagi ni.Tambah pulak hari ni..pening kepala aku tu datang lagi. Dah la time En Abg tak de terkenanya. Klu time En Abg ada elok pulak kejadiannya.

Dugaan sungguh.

Chooopppp!!

Post ni bukanlah untuk mengeluh..tp untuk mengingatkan aku yang aku pernah sakit.

Sebabnya..

Aku terlalu jarang sakit. Demam ke..apa ke..mmg susah nak sakit. Alhamdulillah.

Jadinya..bila kne sekali sekala tu...aku tulis sbb nnti aku ble tahu setahun berapa kali aku sakit.

Tahun lepas...xde MC kot. Tahun ni..awal tahun lagi dah dapat MC. Tu pon satu hari je.

Nnti kita buat kira2 ujung taun:-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...