Monday, January 7, 2013

Mengantuk Tahap Dewa

Dah 2,3 malam si Muaz tak boleh nak tidur nyenyak sebab hidung dia tersumbat..selsema. Berjangkit ngan abg Umar.

So..bila Muaz tak boleh nak tidur, Ummi pon turut tak boleh tidur. Hari minggu takpe lah. Boleh tidur siang. Ayah pon ada leh tolong tengokkan.

Hari ni???

Aku ngantuk yang teramat. Nasib baik masa cepat je berlalu. Da balik rumah pon.

Dan malam ni rasa nak tidur awal. Lepas Isyak nanti terus zzzzzzzzz....

Harapnya macam tu lah..tp...

Muaz dan Umar boleh ke tidur awal? Dan nyenyak? Dan tak kacau ummi tidur?

Macam mustahil je...huhu..

Harap2 malam ni bleh tidur lebih lama dari semalam. Tak nak ngantuk kat ofis..tak ble nak pk..jem otak...tepuuu...

Malam ni tdo nyenyak ye anak2 ummi sayang.

Tolong ummi ye....

Ummi nak Zzzzzzzzzzz.......

2 comments:

aimaniman said...

Dofollow blog ni..
Akak dr blog mawar...
Kesiannya, budak2 kalau kurang sihat mesti meragam.. kalau x dapat tdo mlm, cuba ambil anak2 lambat sikit dr penjaga, balik tumah tdo dulu... akak selalu buat bila rasa x cukup tdo..

~::PermatA::~ said...

Muaz ni kul 6 je xle duk rumah pengasuh da.da sampai time balik tu dia mgamuk..nk tu..xnk ni. Pernah ambil lambt masa umar masuk wad hari tu. Lagi meragam...

Lg pon..penjaga dia tu gi surau...xle nk amik lewat2....

Nasib baik jrg2 je ank x sihat..

Pape pon..tq follow blog akak.tqvm.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...