Tuesday, October 4, 2011

Hadiah

Sudah lama rasanya aku tak menerima hadiah yang dibalut dan berikat riben. Sudah pon lupa bila kali terakhir. Seingat aku, kali terakhir aku dapat hadiah berbalut dan beriben masa kawin dulu. Da hampir 4 tahun.

Teringin rasanya mendapat hadiah sebegitu. Walaupun harganya tak mahal..tapi keterujaan masa membuka hadiah untuk mengetahui isinya tu sangat istimewa. Perasaan nak tahu membuak-buak...hmmm...(senyum)...

Sape la agaknya nak bagi aku hadiah macam tu lagi ye? Da tua bangka pon nak hadiah jugak..macam budak kecik je.

Terasa nak beli sesuatu dan bungkus. Pastu bagi pada diri sendiri. Tapi..tak surprise pulak..huhu..tunggu je..mana tahu, akan ada seorang insan yang sudi bagi aku hadiah berbalut kan?hihihi...harap je la..

2 comments:

amieroziana said...

tu la bestnya dapat hadiah kan??? apa kata t request kat en hubby (ada lelaki ni dia mc tak pandai atau tak terfikir bila kita bgtau tu baru dia tersedar).....ataupun bg cadangan apa kata birthday ke anny ke tukar2 hadiahngan en hubby hehehehe

~::PermatA::~ said...

hihih...da dapat pon..walaupon xberbalut n x beriben..tapi i tetapp suka u..heeeeeeee...tq En Abg...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...