Friday, October 7, 2011

Umar dan Cerita TV

Petang tadi Umar bukak TV. Tapi bukak je la..tengoknya tak. Tiba-tiba..dari ligat bermain..dia terpacak betul2 depan TV. Dia duk je kat situ, tak bergerak2..khusyuk tgk tv..Aku pon perasan la sebab tiba-tiba je dia berenti main.
Umar

Waku tu (kat dalam TV), seorang datuk tengah marah-marah dan pukul cucu dia. Tak tahu lah sebab ape, sebab aku tak tengok pon. Sampai menangis budak tu..lepas tu mak dan nenek budak tu datang pujuk. Bila habis aksi pukul memukul tu, Umar menangis dan datang pada aku. Dia tunjuk ke arah TV.

Aku pon pujuk la si Umar ni...yang tak tahannya..dia menangis sampai keluar air mata. Aku pujuk dia pon sambil tergelak2..hihihi...rasa lucu pulak.

Faham je dia tgk budak tu kena pukul...sampai sedih2, nangis2 macam tu. Aku tak tahu lak tajuk ape cerita tu..sebab aku x tengok sangat.

Embun

Rindu tetiba dengan Cik Embun comel (anak kepada arwah kembar suami aku). Puteri sulung kepada pasangan Nafastari dan Mawar Nafastari. Sama kisahnya ngan Umar..sedih tgk tv.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...