Saturday, October 8, 2011

Kesian Bayi Itu...

Berderau darah tatkala aku membaca kisah "Liwat bayi 23 hari" (Metro) yang dikongsi oleh seorang teman dalam Muka Buku hari ni.

Ya Allah...kejamnya manusia ni. Sanggup dia meliwat anak yang baru berusia 23 hari gara2 isteri tak mahu layan nafsu dia kerana masih dalam pantang. Ayah ke ape yang kejam sangat ni?

Dunia..dunia..macam2 perkara pelik yang berlaku sekarang ni. Bayi tu masih lembik lagi...kesiannya. Tak boleh nak pikir lah. Ape ntah yang dia rasa..MasyaAllah..kejammmm!!!!

2 comments:

Nurul Hazrieyn (Mama Qisy) said...

moga d jauhkan semua bala tuh.. apa la yg bengong sgt bapak dier tuh...

~::PermatA::~ said...

Ntah la..mungkin ayah dia tu psyco kot..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...