Tuesday, January 31, 2012

Hari Terakhir di Bulan Januari 2012

Seperti tajuk yang aku tulis..hari ni merupakan hari terakhir untuk bulan Januari 2012. Lepas ni x de dah Januari 2012.Hmmm..sekejap je masa berlalu..pejam celik aku dah 28 tahun..da ada suami..dan ada 2 orang anak yang comel. Alhamdulillah..

Hari ni kami sekeluarga nak balik kampung. Untuk meraikan Majlis Perkahwinan adik En Abg yang kedua bongsu, Wan Ahmad Fakhrurazi pada 3&4/2/2012.

Tengah2 kemas pakaian tadi..terima satu panggilan. Alhamdulillah..rezeki aku di situ. Andai itu yang tertulis buatku..aku terima seadanya. Tuhan itu maha penyayang. Dia lebih tahu apa yang terbaik buat hamba2nya.

Jadi..sekembalinya aku dari kampung nanti, aku akan bergelar sebagai seorang pekerja setelah sekian lama berkhidmat sepenuh masa untuk anak-anak dan suami tersayang. Urmm..Suka jugak sebenarnya, tapi...kesian anak kecilku tu. Macam mana la dia nanti? Harap2 dia ok2 saja walau bersama siapa pun. Kalau tengok pada keadaan sekarang ni..ok. Tapi tak tahulah nanti macam mana.

Semoga keputusan aku untuk bekerja ni memberi kebaikan pada semua termasuk En Abg, anak2, dan keluargaku. InsyaAllah..


3 comments:

sofi ainarz said...

tahniah ...nnt jgn lupa share dpt keje kat mana yek...

Nurul Hazrieyn said...

sukanya bila dgr org dh dpt keje... hm diri ni x tahu bila la nk dpt... apa2 pun tahniah...

Hani Mirhani said...

tahniah ye kak...pas kak nurbaya,ni akak plak dapat keja...alhamdulillah....^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...