Friday, January 6, 2012

Kisah Umar Lagi...

Hari ni sekali lagi Umar sengaja membuat Ummi marah semarah-marahnya..ish... Nasib baik Ummi ni sayang Umar. Kalau x sayang x tahu la ape Ummi akan buat dengan kamu. Hmmmm...memang geram..tapi x sanggup nak pukul n marah lebih2..bukan dia faham pon.

Tadi tengah hari, lepas adik Muaz tidur, Ummi gi masak tengah hari. Sebab nanti Ayah nak bawak bekal gi kerja lepas balik solat Jumaat. Masa Ummi tengah masak tu, Umar main2 kat dapur. Tiba-tiba Umar keluar dan Ummi dengar Muaz nangis sekuat2nya. Ummi terus keluar tinggalkan singgang ikan kat atas dapur.

Tengok2 hidung Muaz berdarah. Umar pula dah lari bimbang Ummi marah. Pergi duk tepi pasu bunga yang Kakak Ummi beli kat Johor tu..

Tiba-tiba...

Pannnggggggg!!!!!! (dalam hati..aduh..ape lagi si Umar ni....geram..grrr%&%(*$.)

Pasu tu pulak pecah..terus Ummi lepuuuuukkkk kat punggung atas pempes Umar. Nangis la kononnya...terus pergi sembam muka kat sofa.

Aku suruh dia tdo..last2..memang tertido. Bangun tidur...dia buat hal lagi..mengamuk dan dia lempar Samsung Galaxy Ummi yang Ayah baru beli..ishhhhh..memang gerammmmm sgt2...nasib baik ade sarung.

Tapi..x boleh nak marah lebih2...sebab dia x faham..tu yang terpendam kat dalam hati ni je..nampak dia buat derkkk je..xde perasaan bersalah langsung.

Hukuman aku..x hiraukan dia..x layan dia, buat muka masam..lama2 aku buat mcm tu, dia sendiri menangis..hahahahah..sedih la tu...Padan muka..geram Ummi...hmmmmmmmmmm...

2 comments:

SaRaH SaLiHaH said...

Olo..siannya Umar yaa..
hee...Umar sayang..
tak moo buat cam tu..sian Ummi..

~::PermatA::~ said...

Urmm..anak2 tengah aktif..kadang2 sampai x terlayan..mcm2 peel dia..Sabar je la..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...