Saturday, December 31, 2011

Selamat Tinggal 2011..Selamat Datang 2012..

Beberapa jam lagi, kita akan masuk ke tahun baru 2012. Sekejap je masa berlalu. Hari berganti hari, bulan berganti bulan, tahun berganti tahun..harapanku agar aku dapat menjadi lebih baik dari hari-hari sebelumnya. InsyaAllah.

Meninggalkan tahun 2011 dengan banyak berita gembira dari Tuhan yang satu. Rezeki yang melimpah ruah darinya, kebahagiaan, kesihatan, suami yang baik dan anak-anak yang menghiburkan. Aku bersyukur padamu Ya Allah. Alhamdulillah..

Semoga datangnya tahun baru, akan lebih mengembirakan aku. Berharap sangat agar aku dapat kerja setelah 2 tahun menjadi suri rumah tangga. Supaya aku dapat membantu keluargaku dan suami sedikit sebanyak. Kalaulah di izinkan oleh-Nya. Kerana hanya Dia yang mengetahui apa yang terbaik untuk aku.

Ya Allah, semoga hari-hari yang akan datang akan membawa kebahagiaan buat aku, keluarga, sahabat dan seluruh umat islam di dunia ini. Amiiin..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...