Thursday, December 1, 2011

Sayang Kamu Selamanya

Semalam kami keluar makan kat luar. Malas nak masak. Rasa nak makan special sikit sempana ulangtahun perkahwinan kami.

Masa tengah makan tu, skrin besar kat depan kami memaparkan kisah 'BERSAMAMU TV3'. Mangsa terbakar serta mengalami kecederaan yang teruk. Akibat daripada peristiwa itu, berlaku perubahan pada raut wajah asal mangsa yang dulunya cantik.

Lalu En Abg bertanya kepadaku "Yang, kalau abang macam ni..tie sayang lagi x ke abang?"

Hanya Allah yang tahu perasaan aku terhadap suami ku ini. Betapa cintanya aku kepada dia..betapa sayangnya aku pada dia. Walau macam mana pon dia, aku tetap akan menyayanginya..dengan seluruh jiwa raga ku InsyaAllah. Semoga perasaan cinta dan sayang ini akan kekal hingga ke Syurga nan abadi.


Suamiku..satu2nya lelaki yang sangat ku cintai dari dulu hingga kini. Tiada yang lain selama aku mengenalinya. Menyintainya adalah sebahagian dari kehidupanku kini dan selamanya. Tiada perasaan terhadap lelaki lain melainkan dia. Tidak nampak kecantikan lelaki lain selain dia..Allahuakbar. Betapa besar cintaku padanya..

Semoga aku dapat menjadi isteri yang solehah kepadanya. Senang di matanya..senang dihatinya dan senang di sisinya. Ya Allah..kurniakanlah kami kebahagiaan yang berpanjangan. Aminn..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...