Thursday, December 29, 2011

Tetamu Lagi

Alhamdulillah..bulan ni rumah kami asyik di datangi tetamu saja. Mula2 Cik (Mertua) dan Mok Long datang. Seminggu kemudian, keluarga Kak Zu dan Kak Leha datang. Beberapa hari lepas tu, Ji, Apis, Abg Zahar dan Jan datang. Dan semalam keluarga Abang Zahar datang. Pagi tadi adik aku sampai dari kampung. Urmmm..

Yang paling gembira si Umar la..ramai kawan. Heeee..kesian anak Ummi ni..nnti bila mereka balik..dia mula sedih la..mula meragam sebab kawan2 dah xde.

Aku dan En Abg pon suka sebab mereka sudi datang bertandang ke rumah aku. Walaupon sederhana saja, namu aku gembira bila melihat mereka selesa berada di rumahku. Alhamdulillah.

Dan yang paling penting.."TETAMU ITU REZEKI"..

Memang betul dan setuju sangat2. Allah memang sangat pemurah..10 kita bagi, 100 Dia ganti..Allahuakbar. Rezeki melimpah ruah bulan ni. Datang tanpa disangka2 dan x pula kita duga. MasyaAllah...besar sungguh kasih sayang Tuhan.

Semoga, lepas ni..mereka akan datang lagi. Terima kasih kepada yang sudi menghibur dan menghilangkan bosan aku :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...