Tuesday, August 23, 2011

Kereta oh Kereta..

Kereta oh kereta..kamu telah membuatkan suamiku tak senang duduk. Gelisah je..asyik duk ingat kereta kesayangannya itu..oh..nooooooo...huhu...rindu yang teramat pada keretanya tu..

Kereta kami pakai baju baru (Subaru Dark Gray)

Al-kisahnya..pada hujung bulan lepas, kami hantar kereta ke rumah kakak aku di Kuala Lipis. Tujuannya nak menukar baju kereta sebelum raya. Kereta pon nak raye..dah la bajunya mahal..beriban2..huhu..sabor je lah. Hantar sana tu bukannya sebab kat KL ni xde tempat cat keta, tapi disebabkan oleh kepercayaannya pada abg ipar aku tu lebih, so, dia hantar la sana walaupun jauh. Lagipon murah sikit..hihih..budget..budget. Tambah2 nak raye ni kne jimat2 sikit, nak balik kg, nak buat persiapan raya dan sebangainya.

Kereta tu dah pon siap sebenarnya. Kalau ikotkan hati En Abg tu, masa siap tu nak je dia turun Kuala Lipis dengan bas sebab nak amik keta dia tu. Excited  yang tersangat2 excited..asyik duk tgk je gambar keta dia tu dalam fon sampai tersengih2 sendiri. Macam org angau bercinta.huhu..

Tapi disebabkan kami tukar kereta kami dengan kereta kakak aku tu, so xble la dia nak pergi amik keretanya tu lagi. Sebabnya kereta kakak aku tu kne masuk bengkel..hahah..dan abg aku yang baiki dekat Damansara sana. Dan kereta itu masih belum siap lagi. Khabarnya 25/8 nnti siap la. Kesian En Abg aku tu..terlalu rindukan kereta kesayangannya itu. Sabarlah bang..nnti2..dapat la jumpe bini no2 abg tu..sabar ye..:-)

2 comments:

HappyIrfa said...

bini no 2?
hehe..kelakar la bermadu ngan keta pulak yer.
mmg ada lelaki yang sayangkan keta mcm sayang bini..kalau gesel ke hapa mesti risau..ada yang bini langgar tembok dia tanya keta dulu,tak tanya bini nya okey ke tidak :-).

~::PermatA::~ said...

Hahaha..dia memang sayang keta dia tu..nak buat mcm mana..:-)redha je la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...