Thursday, August 25, 2011

Persiapan Rayaku..????

Urmm..raya dah makin dekat. Tinggal 5 hari je lagi. Aku pula masih dalam pantang..baru 2 minggu bersalin. Persiapan raya satu ape pon tak buat lagi. Baju raya kami sekeluarga pon tak beli lagi. Kuih raye lagi lah tak sempat nak pikir. Sebabnya aku terbersalin awal..dalam 2 minggu ++  macam tu. So, tak berkesempatan la beli ape-ape persiapan pun lagi.

Rasa-rasa nak keluar cari barang-barang raye sikit sebelum balik kampung ni. Tapi, lusa dah nak balik. Aku pula masih tak tahu bila nak keluar. Ade ke orang keluar shopping dalam pantang? Baru 2 minggu plak tu..huhu..dilema sungguh rasanya.

2 comments:

Nurul Hazrieyn (Mama Qisy) said...

dulu saya time blaja dalam pantang pun leh g shopping kat jusco taman u.. hehehe

~::PermatA::~ said...

Huhu..nampak gayenya macam da xkeluar beli persiapan kot. hari ni en abg kerja lagi. esok da nak balik kg..huhu..xpe la..pakai je ape yg ade..banyak lagi baju elok2 dalam almari tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...