Thursday, August 11, 2011

Sakit Perut

Huhu..seperti tajuk di atas..aku sedang mengalami sakit perut. Sakit kejap..berenti..sakit kejap..berenti..huhu. Tapi aku tak dapat nak pastikan sakit perut ni sebab ape..dah tak boleh nak beza. Sakit perut sebab lapar (puasa) ke? Ataupun sakit perut nak buang ayaq besaq ke? Ataupon sakit perut sebab baby dalam perut ni dah tak sabar2 nak kluar? Yang mana satu ni??

Hari ni gi checkup kat klinik pakar Hos Serdang. Masa buang air kecik tu aku nampak ada sedikit lendir dan darah. Aku pun cuba call kakak aku (nurse). Bagi tahu dia..dia kata kalau macam tu jalan da terbukak. So kena bagitau Dr. Masa Dr checkup tu aku bagitau la..dia kata mungkin aku sakit perut sebab kencing kotor. Suruh aku gi kencing sekali lagi sebab nak hantar makmal. Perut aku dah sakit-sakit ni. Dia kata..kalau kencing kotor biasa la..perut akan sakit. huhu..Lepas tu, dia suruh datang 27/8 + 9 hari. Maknanya lagi 25 hari.

Da selesai berurusan dgn Dr tu, aku pergi lah dekat En Abg yang setia menunggu kat HDU. Urrmmm...perut dak asyik sakit-sakit nih. Masa gi buang air tadi nampak ada sedikit darah. Aku puasa ni..macam mana ni? batal ke? Isssshhhhh..nak bersalin dah ke??huhu..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...