Friday, August 5, 2011

Ya Allah..Jumpa Juga Akhirnya..

Tersenyum sendiri..:-) Alhamdulillah..

Sudah lama aku cari, di setiap ceruk, stor, dalam bilik, almari..tapi tak jumpa. Alhamdulillah, hari ni 5 Ramadhan bersamaan dengan 5 Ogos 2011, Tuhan telah menemukan aku dengan barang itu. Urmmm..aku sangat gembira. Dan yang pastinya, ia adalah satu kejutan untuk Si Suami.

Sedang aku asyik ber'facebook' dan meng'update' blog kesayangan ni, aku tiba2 ternampak Umar bermain dengan barang itu. Sungguh terkejut aku. Dengan serta merta aku mengambilnya. Hhihihi...terus aku fikirkan untuk buat kejutan pada Suami tercinta. Aku bungkus dan letakkannya dalam kotak. Nanti Suami balik dari solat Jumaat akan aku berikan padanya sebagai hadiah.

Mesti dia gembira sebab dah lama kami cari dan hari ni Umar yang jumpa. Terima kasih sayang. Ummuaaaxxxx...!!!

2 comments:

cheqna said...

barang ape tu??
apepun mesti sang suami suka nanti kang=)
salam ziarah dan selamat berposer =)

~::PermatA::~ said...

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog permata yang x seberapa ini. Selamat berpuasa. Ermm..sememangnya dia gembira. Dah lama kami cari..hari ni Umar yang jumpa kunci kereta itu. Alhamdulillah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...